Tuesday, April 10, 2007

Femei la volan!!!

Femeile sunt mai putin periculoase la volan...
Un studiu american recent desfiinteaza înca o data prejudecatile privind femeile la volan. Se dovedeste astfel ca acestea sunt mult mai putin periculoase decat barbatii. Barbatii au cu 78% mai multe sanse sa faca un accident decat femeile. Dar faptul ca femeile conduc mai bine fusese deja dovedit si de statistici... (Eva magazin)

Nu stiu de ce dar am senzatia ca acest rezultat nu ar fi tocmai real...
Poate femeile sunt mai putin agresive in ceea ce priveste viteza sau depasirile riscante, insa cred ca sunt mult mai anti-talent decat barbatii in ceea ce priveste condusul... :(
Va ofer spre delectare 2 filmulete minunate:

http://www.youtube.com/watch?v=6El8FuDxFSA

http://www.youtube.com/watch?v=Ffl1MexG6Pk

Minunate, nu?... Chiar nu pot femeile sa conduca bine,...sau aceastea si cateva de pe strazile noastre sunt doar exceptii? Desi sunt fata, recunosc: nu am vazut decat cateva fete/femei care conduc bine. Restul....no coment!
Voi ce credeti?

5 comments:

Anonymous said...

o da... perfect adevarat, putine femei sunt talentate la volan.nu mai au curajul sa fie si agresive pentru ca daca s-ar vedea cum conduc, unele...vai, vai....iar am fost misogina, dar asta este...raluca

Anca said...

Eu cred ca nu are relevata sexul atunci cand vine vorba de condus, in sensul ca nu vad de ce ar avea barbatii mai mult talent. cred, in schimb ca, fiind obisnuiti de mici cu niste stereotipuri, invata sa iubeasca masinile mai mult decat femeile. normal ca atunci cand iti place un lucru il faci foarte bine. chiar am vazut cateva femei care conduceau foarte bine tocmai pentru ca le placea. si mai mult, am vazut si foarte multi barbati care conduceau teribil de prost!

Anonymous said...

Gresit!!!!..Go On Girls!!!!!...:D..bine nu vreau sa fac referire la blonde dar am vazut cateva la volan cam paff..:D..dar tot nu sunt de-acord sunt atatia boys care fac accident nonstop..asa ca ar trebui sa se uite in gradina lor..si sunt sigura ca statisticile sunt facute de baietzi..:D..

Anonymous said...

moaaa ,vai de capul meu ... cate femei nu erau sa ma calce ... am prietene care stiu sa conduca bine, vreo 2 , in rest mi-e rusine cu femeia la volan ... femeile conduc mai prost ca barbatii asta e clar

Lavinia said...

Consider ca sexul nu este atat de relevant pe cat sunt personalitatea sau preferintele (cat de mult iti place sau vrei sa conduci). Sexul poate determina anumite caracteristici biologice imprimate in ADN: se stie ca barbatii au un mai pregnant simt al orientarii si sunt mai impulsivi. Femeile gandesc mai mult inainte de a face o miscare..Asta e, ei conduc mai bine, dar noi gandim mai mult :D..in celelalte domenii avem acest atuu asupra lor..sa-i lasam sa se bucure de lucrul la care se pricep! :)) P.S. fac scoala de soferi dupa licentza..Arrribaa Aribaaa!