Wednesday, April 18, 2007

Cearta,cearta,..dar pana unde???

50 de ani in copac dupa o cearta

Un octogenar indian si-a petrecut o jumatate de secol cocotat intr-un copac dupa o cearta cu soatia sa.
Omul nu a acceptat sa se intoarca in casa in care locuieste sotia sa nici macar atunci cand primul copac in care a locuit a fost distrus de furtuna. El sta mai tot timpul in "cuseta" improvizata in copac, isi petrece majoritatea timpului in compania serpilor veninosi, mananca din ceea ce ii oefra familia sa si coboara din copac doar pentru a bea apa dintr-un rau. Omul refuza vehement sa revina in locuinta conjugala. (Eva)

Pe langa tragi-comicul situatiei, as vrea sa ridic cateva intrebari:

Ce poate fi atat de grav incat sa te determine sa locuiesti in copac 50 de ani?

Pentru ce lucru ai fi in stare stare sa locuiesti intr-un copac macar 1 an?
Care a fost cel mai nasol sau ilogic lucru pe care l-ai facut dupa o cearta?

Parerea mea:
1.Daca femeia ar fi fost atat de insuportabila incat sa nu mai poata trai cu ea si sa considere ca e mai bine in copac,...de ce totusi nu si-a gasit alt loc de locuit?
Sau poate femeia era minunata si el nu a putut sa se ridice la asteptarile sale...nu comentam in ce privinta...si a suportat o rusine atat de mare incat a simtit nevoia sa se pedepsesca traind in copac pentru tot restul vietii?....in orice caz,...sigur e nebun!

2.Poate as fi in stare (dar nu cred) pentru o suma pervers de mare de bani,...sau daca as putea face o minune dupa :)

3.Mi-am facut un bagaj mic,...m-am urcat in tren,..am plecat la munte si m-am intors dupa 2 zile. Stiu..a fost stupid...mai facem si d-astea.....

7 comments:

Unknown said...

Pai, Oana, eu zic sa nu mai vorbim nimic de ala; s-ar putea sa ii mai dea "inspiratie" (daca ii mai putem spune asa) lui Naumovici pentru o continuare a campaniei "Ziua Barbatului".

Anonymous said...

eu spun, tot eu raluca, ca acel barbat nu e nebun, ci femeia la innebunit. ha, ha, ha sunt misogina, dar noi femeile suntem in stare de asa ceva, de a innebuni barbatii.

Anonymous said...

decat sa suporte o femeie mai bine sta cocotzat intr-un copac..:)))))..acum serios vorbind..inseamna ca ii lipseste o piesa din creierasul ala al lui;))

Anonymous said...

un barbat nu fuge sau se izoleaza complet niciodata daca acesta nu are un motiv exact!!femeia poate fi devina,poate caracterul sau...ceva l-a facut sa recurga la aceasta izolare...

Anonymous said...

gandesti frumos sunshine ... nice , sunt de aceeasi parere ;))

Anonymous said...

Foarte interesante sunt intrebarile tale in ceea ce priveste decizia barbatului de a nu se intoarce in locuinta;).Eu cred ca era nebun intrucat a recurs la aceasta solutie.

Anonymous said...

Nebun, tacanit, schizo sau oricum ar fi fost (cu picioarele pe pamant n-a fost, sigur :::))), as lasa deoparte povestea asta. Se leaga intr-un fel de cea cu magazinul de barbati. Traim intr-o lume nebuna, asta e clar si cred ca femeile au o parte din vina la capitolul asta. Vorba aia: ele te ridica, ele te coboara. Chiar sa aiba o asa mare influenta asupra deciziilor barbatilor? Eu nu spun ca ei nu gresesc, departe de mine gandul asta, dar ei chiar nu au nimic de spus? Probabil ca nu, de vreme ce prefera sa fuga de responsabilitati. Pentru ca cocotatul in copaci nu mi se pare alegerea cea mai inteligenta. Ori avea nostalgii antropoide,ori era un sportiv de performanta. In nici un caz, un tip hotarat si sigur pe sine...