Monday, May 7, 2007

To work or not to work...


Se spune pe ici , pe colo, ca in Romania nu se prea munceste. ??!!..aiurea,dupa parerea mea! Poate exista industrii, ramuri sau categorii de persoane care fac o treaba foarte buna din a se eschiva de la munca, dar in majoritatea companiilor...se munceste pe rupte! Romania este una din cele mai profitabile si productive tari pentru companii (chiar daca nu vor sa recunoasca acest lucru), pentru ca reusesc sa ne munceasca pe bani putini (ca sa nu spun mai urat, a propos de imagine...). Daca nu ar batea la ochi atat de tare, ar fi in stare sa se doteze cu asa ceva...

Odata cu nefericitul eveniment al decesului la locul de munca sper ca vom avea, cu totii, curajul de a ne cere dreptul la sanatate si la viata sociala, respectul si aprecerea referitor la cate facem in cele 8 ore regulamentare. Eu totusi am avut noroc de sefi sanatosi la cap...Voi??

3 comments:

Lavinia said...

Eu nu chiar. Te las sa judeci singura daca ptr 8 ore de munca neincetata, cu ochii in calculator, o pauza de 30 de minute este suficienta. Mentionez ca n-aveai cum sa tragi chiulul, deoarece la finalul zilei trebuia sa-ti atingi targetul stabilit..si destul de ridicat, fie vorba intre noi... Iar eu faceam o greseala: din prea multa constiinciozitate, nu-mi luam pauza de masa, ci mancam la calculator. Si nu oricum..cu o mana mancam, cu alta tastam. Asa ca am avut un sentiment de deja-vu in legatura cu poza ta. A! incepusem sa am si probleme oculare din cauza calculatorului.. Bai, si macar daca as fi avut vreun salariu motivant! Ma autoenervez pe masura ce scriu aici! In apararea mea: spre final am scazut gradul de constiinciozitate..mult :D Cazul Ralucai m-a impresionat foarte tare. Tot ce sper e ca situatia sa fie mediatizata suficient cat sa se ia si niste masuri in directia asta..

Anonymous said...

Total adevarat! Si in firma mea se munceste pe rupte!...si pe masura ce citeam articolul tau imi dadeam seama ce lasi si ce fraieri suntem. Daca ei nu au bun-simt,...atunci sa il cerem noi!Daca pentru ei ziua de munca ar trebui sa fie nelimitata, sa-i facem sa inteleaga ca noi nu vrem si nici nu putem sa acceptam asta!Si daca toti am incepe sa deschidem gura,..la modul cel mai diplomat, atunci si-ar da si ei seama ca deja nu mai gasesc fraieri care sa fie sclavi pe un salariu de c***t!!!

Anonymous said...

sincer, nici la mine nu prea are bun-simt sefu...
E o mare si adevarata problema, si chiar ar tyrebui sa facem ceva. Asa ca....curaj la toata lumea!!!